Kuala lumpur

27 juli 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Kuala Lumpur.
Na aankomst in hotel, ontbijten wij op de rooftop en omdat de kamer nog niet klaar is gaan wij de stad in. Naar het butterfly park.
In tropische tuin zien wij talloze vlinders; blauwe, zwarte, rode, gele etc.
Leuk!
Einde middag na een siësta van tweeënhalf uur, gaan wij richting de Petronas Towers, bezoeken wij een mall, lopen wij de Jalan Alor af (een straat met honderd eetstalletjes), waar wij raag zouden willen eten, maar om op dag 1 ons al te goed te doen aan streetfood, is nog iets te veel van het goede. Eten uiteindelijk bij Sao Nam, the best Vietnemese in town. Ook Julie smult van de garnalen in rijstpapier!
Kuala Lumpur, een stad van contrasten!

1. Christien Broecheler:
    31 juli 2014
    Wat een prachtige foto's weer! Wat een schoonheid en rust.
    Wel ook graag eens een foto met Maryse erbij hoor. Geniet van licht, lucht en elkaar. En weer dank dus voor dit kadootje. lfs, chr
  2. Marjolein:
    3 augustus 2014
    wow....ik herinner me daar nog een kamer in een achterbuurt met heel veel kakkerlakken...brrr. Fijne reis jongens. Wat fantastisch dat jullie dit doen met de kids en wat mooi dat Julie de geuren herkent.