Heenreis vanaf Schiphol

27 juli 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Lieve Allen, selamat!

Een groet vanuit Kuala Lumpur!

Een allereerste impressie op basis van 4 zintuigen:

zicht: een tropische boom, op de achtergrond chique malls, pal onder onder hotels diverse eetstalletjes, 4 vermoeide koppies..

gehoor: vogeltjes uit de tropische boom, getoeter van motortjes, bahasa malaysia

smaak: het ontbijt, bestaande uit papaya, watermeloen, mango juice, omelette en.... nasi (camiel)

reuk: sate en smeulende vuurtjes van de stalletjes in het straatje van ons hotel.

kortom, heerlijk om weer terug in Azië te zijn! zelfs globetrotter Julie zei op het vliegveld, hee, het ruikt hier naar Vietnam!

Maar goed, voordat wij aan dit avontuur begonnen, hebben wij wel stil gestaan bij MH17,.. en zijn wij wel langs de bloemenzee op schiphol gelopen, waar ook wij 4 zonnebloemen neer hebben gelegd; heel erg indrukwekkend... het in een Malaysia Airlines vliegtuig stappen viel mij bij het boarden ook wel erg zwaar..

De reis zelf is goed gegaan. Goed nieuws, bij elkaar opgeteld hebben wij met zijn vieren één nacht van 8 uur geslapen, minder nieuws is dat een ieder van ons niet meer dan 2 uur geslapen heeft... dat halen wij vannacht wel weer in.. zzzz

Zometeen Kuala Lumpur in! op t program staat o.a. het Bird Park.

liefs van ons 4!

MCJA

1. Julie:
    29 juli 2014
    Hoi leuk oppas gezin! Een hele fijne vakantie!! Heel veel plezier en geniet ervan! Ik zal af en toe op het blog kijken! Kusjes uit Ghana
  2. Imke:
    29 juli 2014
    Goed te horen en te zien; jullie eerste stop in KL! Vooral genieten van inderdaad alle geuren & kleuren! ... kan ze zo via dit blog alweer ruiken!